© 2019 CROSSFIT HORTEN

  • Instagram - Hvit Circle
  • w-facebook

HVA ER CROSSFIT 

01

KONDISJON

02

UTHOLDENHET

03

STYRKE

04

FLEKSIBILITET

05

SMIDIGHET

06

BALANSE

07

KOORDINASJON

08

NØYAKTIGHET

09

STYRKE

10

HASTIGHET

CROSSFIT FORKLART MED 100 ORD

Constantly Varied, High Intensity, Functional Movement

Spis kjøtt og grønnsaker, nøtter og frø, litt frukt, litt stivelse, men ikke sukker. Tilpass matinntaket til treningen, og det energibehovet du trenger for å prestere. Øv og trene vektløfting: markløft, knebøy, press, rykk og støt. samtidig som du mestrer de grunnleggende turnøvelser som pull-ups, dips, tau klatring, push-ups, sit-ups og håndstående alt i sammenheng  med utholdenhets- og kondisjonsøvelser: sykkel, løp, hopp, svømming, roing. Gjennomfør hardt og fort. Fem eller seks ganger i uken hvor du blander disse elementene i så mange kreative kombinasjoner og mønstre som mulig. Rutiner er fienden. Hold treningen kort og intens. Lær deg alltid noe nytt og utfordre deg selv med nye bevegelser og idretter.

Sitert av Coach Greg Glassman, CrossFit Founder and CEO (Courtesy of CrossFit Inc.) 
Egen oversettelse. 

CROSSFIT ER MYE MER ENN BARE TRENING!

ET STORT
FELLESSKAP

ER CROSSFIT FOR MEG?

Crossfit er et treningsprogram som starter med grunnleggende øvelser og skalerer opp i intensitet, kompleksitet og belastning når treningsnivået øker.

 

Crossfit fokuserer på funksjonelle bevegelser som du kan dra nytte av i hverdagen, og er derfor gjeldende for alle.

 

De viktigste egenskapene er at du har et ønske om:

- å komme i form

- å utfordre deg selv

HVORFOR CROSSFIT?

GOALS

VARIERT TRENING

COACHING

BYGGE OPP SELVTILLITEN DIN

SOSIALT FELLESSKAP

SKALERING

ØKT PRESTASJON I ANNEN SPORT

RESULTATER PÅ KORT TID

KONKURRANSE

UTFORDRER HJERNE OG KROPP

VARIERT TRENING

KOMME I FORM

EN SUNN LIVSSTIL

 

 

FAQ

 

Åpningstider

Mandag - Søndag
05.00 - 24.00

Kontakt

post@crossfithorten.no
+47 941 88 847

Lokasjon

Bromsveien 33
3186 Horten